Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 iunie 2012

noapte de cosmar

   Eram speriate de moarte.Jessica m-a luase in brate si-mi sopti cu o voce foarte slabita si tremurata ca abea am inteles:
      ''-ce ar trebui sa facem?''
   ''-imi e frica Jessica,ar trebui sa sunam la politie?''
   ''-haide,linisteste-te poate e doar Loren''

Se mai auzii un tipat,era cel al Lorenei iar Jessica speriata a luat ce a prins in mana,nu am vazut bine,si a fugit in bucatarie.

Se lasa o tacere,care ma speria si mai tare.M-am ghemuit intr-un colt al patului,si am impins cu piciorul ceva sub pat.Nu mi-am dat seama ce asa ca am bagat mana sub pat sa vad ce e.Nu-mi venea a crede ochiilor ce tineam in mana.De uimire si spaima mi-am acoperit gura cu cealalta mana si cu ochii bolditi am realizat ca tineam in mana un pistol.
 ''Nu stiu cum se foloseste chestia asta,insa cred ca ma voi putea apara cu el''

 [Lumina s-a aprins] Am azvarlit pistolul de unde il luasem si mi-am ridicat subtil ochii de sub pat,cat sa vad in camera.M-am usurat cand am vazut-o pe Jessica cu Loren ca au intrat in camera.Am sarit la gatul lui Jessica imbratisand-o:
         ''-Jessica,ce s-a intamplat?''
         ''-Da,Loren.Cine era tipul?''
         ''-Ii datorez niste bani.Era beat.Nu vroia sa plece din fata usii pana nu ii dau banii,i-am spus ca intru in casa ca sa ii aduc banii insa a intrat peste mine hartuindu-ma.''
         ''-Da-l pe mana politiei,Loren [zbiera Jessica]''
         ''-Nu te baga.Stiu ce am de facut.Duceti-va la culcare.''

Spunand acestea Loren a inchis lumina si s-a dus in camera sa iar Jessica m-a luat de mana si m-a trantit in pat.Dupa acea sperietura imi era frica sa ii spun Jessicai ce aveam sub pat.Nu vroiam sa o sperii si mai tare si chiar aveam nevoie de odihna asa ca am incercat sa ma calmez si eu si intr-un final am adormit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu