Totalul afișărilor de pagină

duminică, 1 iulie 2012

Petrecerea

Dis de dimineata Loren a plecat,presupunand ca are ceva treaba.Era momentul prielnic sa ii arat Jessicai ce ascundea Loren .
        ''Jessica,la ce crezi ca ii foloseste Lorenei?''
     Jessica mima o expresie de uimire si isi acoperii gura cu mainile.
        ''Sayuri.De unde ai pistolul?''
        ''L-am gasit aseara sub pat.''

Au urmat cateva momente de tacere,picand amandoua pe ganduri.Eram speriate,agitate si obosite.Trebuia sa locuim o saptamana intreaga cu Loren.Nu aveam alta solutie.Ne-am decis sa ne pregatim bagajele in cazul unei plecari de urgenta si sa fim foarte atente cu Loren pana ce primim telefon de la Morticia.

Zilele urmatoare au fost cat de cat linistite.In ultima zii insa,am mers intr-un club cu Loren.
        ''Fetelor,ca tot e ultima seara care o petrecem impreuna,haide-ti sa sarbatorim.Stiu eu un club in apropiere si sunt prietena cu proprietarul''
        '' Meritam putina distractie asa-i Sayuri?''
        ''Jessica...eu nu cred ca e o idee prea buna....''
        ''Loren,venim.''

.Petrecere la piscina, suna chiar bine, insa personalitatea Lorenei si prietenii sai ma speriau.

Am ajuns la club pe la ora 21.Afara era pe inserate,fiind vara.Felinare frumoase luminau barul si piscina imensa.Multa lume,muzica la maxim,fum de tigara in toate colturile,fustite mini,decolteuri foarte adanci,costume de baie mai mult decat sexy,privirile furnicatoare ale necunoscutilor si multe alte detalii care,in cele din urma nici nu le-am mai observat.Admosfera era incendiara,iar Dj foarte dragut.
         
         ''Acum distrati-va,eu ma duc sa rezolv o afacere cu un prieten,simtiti-va bine,cheltuiala de la bar o treceti pe numele meu.''spuse Loren

Am inceput sa dansam si sa ne distram,fara sa cunoastem oamenii din jurul nostru,caci,ce ne pasa?
 Trecuse-ra cateva ore si ni se facuse sete.Atunci am vazut-o pe Loren luand un plic de la un baiat si facandu-ne semn sa venim la ea.
O luase spre baie si am urmat-o crezand ca vrea sa ne spuna ceva,fiind galagie afara.
       ''Ce e Loren?''intreba Jessica
       ''Veniti aici'' spuse Loren fluturand plicul foarte distrata,si continua ''Pentru voi,de data aceasta este gratis''
       ''Ce e acolo?''Intreb eu curioasa,insa Jessica ma inpinse inapoi cu mana si spuse ''Este ceea ce cred eu ca este?''
  Loren incepu sa rada si foarte ametita ii inpinse pliculetul desfacut aproape pe gat,Jessicai,insa Jessica il respinse cu mana.Loren insista,insa Jessica refuza ceea ce continea pliculetul si sufla in el.
       ''Ai innebunit?Habar nu ai cati bani ai irosit in momentul asta.Nu valorezi atat cat ceea ce ai risipit''



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu