Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 august 2012

Trandafirul

        Dis de dimineata,mi-am facut un ceai si m-am pregatit pentru micuta mea ''calatorie''.
Mi-am bagat biletelul in geanta,mi-am luat jacheta si am plecat spre floraria de langa parcul Luxembourg.
       Desi am mai fost de zeci de mii de ori la acea florarie,niciodata nu am mers cu un entuziasm atat de mare.Am inmanat misteriosul cod vanzatorului,iar el cu un zambet putin rautacios,a inceput sa murmure:
                      ''-Ah,da!Uitasem,comanda specia...''apoi ma privi si imi spuse ''Asteptati cateva momente''
      Am aprobat din cap si am inceput sa privesc restul incaperii,in timp ce vanzatorul a plecat in spatele magazinului. A revenit cu un trandafir rosu,foarte frumos.
                      ''-Ma scuzati,cine a efectuat aceasta comanda?''
                      ''-Am primit ordine stricte sa nu divulg acest lucru''
                      ''-Multumesc,La revedere''
      Mi-am luat trandafirul si iesit din magazin.M-am asezat pe o bancuta admirand trandafirul.
                      ''-Tu de la cine esti?''
Invartindul pe o parte si pe alta,am observat un biletel in interiorul lui.
                      ''-Oh,un alt biletel?''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu