Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 iulie 2012

Surpriza surpriza,de ziua mea

        Ora 20:45 Marché Bastille                                   Mesajul Misterios

         Ma plimbam prin micuta piata din Bastile,cand am primit un mesaj.In fundal canta melodia mea preferata.

                                ♪ ♫  Coeur de pirate - Adieu ♫ ♪

     ''Oare cine o mai fii la ora asta....'' mormai eu. Am deschis telefonul,citind mesajul:

            '' Numar necunoscut...hummm....sa fie oare de la Josephine.Iara vrea sa imi faca vre-o surpriza sigurat.De-aia mi-a trimis de pe un numar necunoscut...oare ce o fii''
         Eram intrigata,cafeneaua era la cativa pasi de mine,dar matusii mele nu-i statea in fire sa iese atat de repede de la servici.
          ''Poate a facut o exceptie de ziua mea'' gasesc eu rezolvarea problemei intr-un mod egoist.

Deci ma indreptam spre modesta Cafenea ''Flag''
     M-am asezat la o masuta intr-un colt,putin mai retras.Cafeneaua nu era atat de aglomerata ca de obicei,iar luminile pale faceau totul atat de romantic .... Un domn in costum select se indrepta spre mine,ma intreba daca am vre-o preferinta,iar eu,ca de obicei am comandat un Les Frappé.

   Comanda mea a fost facuta,si o asteptam. Bine inteles...o asteptam si pe Josephine.O cautam cu privirea prin multimea agitata. Cred ca au trecut mai mult de 15 minute,iar deliciosul meu Les Frappé abea acum si-a facut aparitia,printre mesele frumos aranjate,condus insa,spre surprinderea mea,de un Mim.
                 ''Hmmm...ciudat?! Nu-mi aduc aminte sa schimbe uniforma chelnerilor in una de Mim.''
           Mimul isi pleca putin capul,intr-un gest,care imi parea cunoscut,apoi imi aseza bautura fara cofeina,pe masuta rotunda din fata mea,si pleca din cafenea,spre piata.
                 ´´Ciudat...´´ spun nedumerita.
      ´´Si unde o mai fii si Josephine?´´ Mai ca gandeam cu voce tare.
        Dupa jumatate de ora,am luat si ultima gura din Les Frappé. ´´Mmmmm...a fost delicios´´ insa cu nervi trantesc cana pe masa,rasturnand-o pe o parte.Grabita sa nu se scurga vre-o picatura pe masa,ridic cana,si fara sa vreau privesc in ea.
         Spre uimirea mea,inauntrul,lipit de fundul canii se afla un biletel.

        Era un cod,apoi numele florariei mele favorite.Totul parea atat de straniu....Probabil ca si pentru ca afara era deja intuneric,iar aparitia mimului deja ma puse pe ganduri,apoi acest biletel misterios impreuna cu mesajul...ma faceau sa ma gandesc ca nu aveau nici o legatura cu matusa mea.

        Brusc,se auzise din nou soneria telefonului meu.Imi vibra in mana dreapta,insa si eu ´´vibram´´ alaturi de el,probabil de frica.Sigur de frica,imi era atat de teama si sa ma uit cine ma suna,si cu o voce tremurata,am raspuns foarte timida.
                     ´´Alo....da?´´
                   ´´Printes-o,eu am scapat de la lucru,ne vedem in 10 minute,cred.Te-am pupat´´
Pentru moment ma calmasem.
    In cateva minute am si zarit-o pe matusa,care ma astepta cu un buchet imens de flori.Mi-a urat inca o data la multi ani si am mers la un restaurant select,unul dintre preferatele ei,insa si al meu.
Nu indraznisem sa ii povestesc ce se intamplase,probabil pentru a pastra urma de mister care ma intriga,caci ma simteam ca un detectiv,asa ca am intrebat-o pe matusa un singur lucru;
           ´´Ce spui de cafeneaua Flag?´´
            ´´Prea simpla pentru gustul meu.´´
            ´´Despre mimi?´´
             ´´Draga,stii ca nu ma omor dupa ei´´
            ´´Mi-ai trimis astazi un mesaj?´´
             ´´Nu,am fost prea ocupata,dar Sayuri,ce sunt cu toate aceste intrebari?´´
             ´´Absolut nimic,matusa´´


 
                                               Si in acel moment am cazut pe ganduri,simtind o oarecare importanta care mi se acorda,si la urma urmei nu doream sa renunt asa usor.Ma simteam ca Jack Sparrow in cautarea comorii,sau ca Sherlock Holmes pe urma misterelor de neelucidat.
                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu