Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 iulie 2012

Dupa ploi,se mai arata si soarele

Jessica ma apucat de mana si mi-a spus: ''Trebuie sa plecam''
     ''Jessi,mergem acasa la Loren?''
     ''Nu!''
     ''Dar unde altundeva?''
     ''Cheama un taxi''
 Asa am si facut,desi nu stiam destinatia,insa in ciuda a ceea ce a spus Jessica,ne-am dus acasa la Loren.
Jessica nu a scos nici un cuvant tot drumul,iar odata ce am ajuns acasa mi-a ordonat cu un ton foarte puternic: ''I-ati bagajele,plecam acum,si nu ne mai intoarcem aici asa ca,nu uita nimic!''
Mi-am luat bagajele si ea pe a le ei.
Ne-am urcat in taxi si ne-am cazat intr-un hotel in apropierea centrului vechi.
Urma sa ne petrecem ce a mai ramas din seara si urmatoarea zii acolo,iar dimineata sa mergem la Studio pentru a lamuri situatia cu Morticia,insa la ora 6:00 dimineata am primit un telefon neasteptat,se pare,din partea unei asistente a Morticiei.
    ''Intalnirea s-a stabilit mai devreme,si in 10 minute trebuie sa te prezinti la birouri,Sayuri,imbraca-te''

In fata biroului ne astepta Morticia cu un plic in mana.Ajunse la ea,Morticia imi inmana plicul si cu zambetul pe buze spuse:
        ''Felicitari,se pare ca ai reusit sa obtii un interviu la o universitate renumita,ei au fost foarte captivati de desenele tale si vor sa incepi anul de colegiu la ei.Aici ai biletul de avion,bani pentru hotel si buzunar.Zborul este maine la 12:45''
        ''Bilete de avion?Unde v-oi zbura? {spun eu foarte curioasa}''
        ''Multumim Dna.'' {spun eu,deschizand plicul}

Morticia intra in cladirea impunatoare iar noi am ramas afara.
    ''Sayuri.stai {spune Jessica oprind-uma sa deschid plicul} haide sa mergem sa bem un suc si deschizi acolo plicul''
    ''Oare,unde v-oi zbura?''
    ''Californiaa,New York,Tokyo,Busan......''
    ''Sunt foarte curioasa''
    '' <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu