Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 iulie 2012

Sa te trezesti intr-o lume noua

   Ma trezi un clingeld enervant .Intind mana stanga spre noptiera si,din greseala,inping pe jos aparatul care ma trezise.Imi trec buimaca mana prin par si ma frec la ochi.
Privesc prin camera in stil vechi,tablourile de pe perete,scaunul de la birou din lemn masiv si dulapul usor camuflat de culoarea asemanatoare cu peretele,ghiveciul imens cu flori parfumate de langa geam,insa privirea mi se opreste la balcon.Un balcon cu cadrane albe si o perdea cu modele inflorate.Incerc sa ma dau jos din pat,descotorosindu-ma de cearceaful care ma imbratisa,rugandu-ma parca sa nu il parasesc.
Pasesc gingas pe podeaua laminata,pana ce ajung la balcon apoi deschid usa.O mireasma primavaratica de flori si aer curat ma trezi complet la realitate.Imi ridicase-m privirea din florile de pe pervazul solid al balconului si ma sprijini de el.
         ''-Ce minunat''
         ''-Bunicul tau iubea floriile acestea'' o voce feminina in spatele meu care imi suna atat de cunoscuta.Am aruncat o privire peste umar si intr-o clipa femeia m-a cuprins in brate continuand ''Bunicului tau ii placea locul acesta,isi petrecea noptile pictand peisajul care tu il admiri.Imi aduc aminte ca eram o copila cand mancam prajutura lui preferata,iar el fuma zeci de trabucuri pe acest balcon.Cate amintiri''
         ''Matusa''
         ''Dar uitete la tine,cat de mare ai crescut'' Ma prinse de umeri si ma admira din cap pana in picioare ''Semeni tot mai mult cu mama ta,si ca tot vorbim de ea,cum de te-a trimis sa am eu grija de tine?''
         ''Pai cine mai locuieste la Paris?Ii era frica sa nu ma pierd in asemenea oras,si are incredere ca tu vei avea grija de mine''
         ''banuiesc ca e o oferta pe care nu o pot refuza {chicoti}acum haide sa mananci ceva,ai nevoie de energie,astazi e o zii mareata,corect? spunand acestea iesi din camera,lasand usa larg deschisa.
      Un miros de clatite cu banane si Nutella veni din pucatarie,strabatu intreaga casa,intra finut pe usa lasata deschisa apoi se strecura deasupra gurii mele pentru a-mi alinta mirosul.
       ''Asteapta,ai gatit clatite?''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu