Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 iulie 2012

oamenii...

''Cred ca e timpul sa ne luam ramas bun''
''Pentru o vreme,''continua Jessica.

Mi-am ridicat manerul valizei facand un pas inainte fara a ezita sa privesc in urma.Jessica ma urmarea,parca,plina de regrete,apoi cu o voce calma ma prinse de mana soptindumi:

''Ticaloasa mica''
''Jessica...spun eu cu lacrimi in ochi sarindui la gat....o sa imi fie dor de tine''
''Lasa momentele dramatice,iti pleaca avionul,acum dute,ai grija de tine''
''Si tu''

    Unii oameni intra in viata noastra,altii pleaca ... ei rapesc o particica din noi si lasa altceva in schimb,insa un lucru este sigur,odata ce au plecat noi nu vom mai fii aceeasi iar ei nu se vor mai intoarce aceeasi.Insa daca ii iubim cu adevarat ii vom lasa sa plece,si se spune ca daca ne iubesc cu adevarat se vor intoarce,mi-asi dorii sa se intoarca la fel cum au plecat insa uneori e imposibil ...
Simteam ca ma apasa ceva in piept,iar sufletul meu parea sa vrea sa paraseasca trupul insa nodul din gat il impiedica.Ma durea,insa daca drumurile noastre s-au despartit aici,asta nu inseamna ca nu se vor reintalni,cu noi amintiri,trairi,sentimente si ''discutii interminabile pe subiecte patetice'' .

That's life!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu